Over ons

Klachtenregeling

Onze medewerkers doen hun uiterste best om je zo goed mogelijk te helpen. 

Maar toch kan het voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent. Wanneer dit het geval is, laat dat dan vooral weten en bespreek het met de medewerker. Komen jullie er samen niet uit, dan bestaat de mogelijkheid om formeel een klacht in te dienen. Hiervoor hebben we een klachtenregeling opgesteld. Klik hier om de klachtenregeling in te zien en te downloaden.

  • Voor het indienen van een klacht dien je het klachtenformulier in te vullen. Klik hier om het klachtenformulier van Trajekt te openen en te downloaden.

Dit ingevulde formulier kun je mailen naar klacht@trajekt.nl of per post versturen naar:

Trajekt
T.a.v. het directiesecretariaat
Postbus 312
6200 AH Maastricht

  • Je kunt het klachtenformulier ook digitaal invullen. Klik hier om het digitale formulier te openen.

Wanneer wij er dan toch samen niet uitkomen, kun je je wenden tot de Provinciale Klachtencommissie. Adres: Postbus 112 6000 AC Weert. Klik hier voor het reglement van de Provinciale Klachtencommissie. 

Wil je enkele vragen beantwoorden zodat wij onze website kunnen verbeteren?
Begin
2 minuten