Over ons

ICT Adviseur

Ben jij de ICT Adviseur die wordt uitgedaagd door automatisering en informatievoorziening?

Trajekt staat al ruim 30 jaar voor welzijn in Maastricht en Heuvelland. Vanaf het eerste contact wil Trajekt er zijn voor iedereen. Want “waar mensen zijn, zijn wij”. Trajekt wil mensen ondersteunen, waardoor iemand in staat is zelf de regie te nemen over zijn leven of omgeving en naar eigen vermogen te participeren in de samenleving. Medewerkers van Trajekt zijn uitstekend in staat dit te organiseren vanuit een professioneel zelfbewustzijn. Het brede dienstenpakket van Trajekt is bijzonder. Elke vraag is uniek en wordt opgelost met alles waar Trajekt voor staat. Professioneel, gedreven en integer maar vooral samen. Dit beleven staat bij Trajekt centraal. Samenwerken, verbinden en signaleren hier is Trajekt sterk in. Vanuit een passie voor het werk denken we samen met onze opdrachtgevers na over onze dienstverlening en zoeken we naar verbeteringen en kansen. Dit zit in de genen van de hele organisatie en is een van de belangrijkste pijlers in het bestaan. Wij noemen dit “ondernemen in welzijn”.

De grootste (structurele) opdrachtgevers van Trajekt zijn gemeenten in het Heuvelland en de gemeente Maastricht. Daarnaast heeft Trajekt incidentele opdrachtgevers, zoals scholen, woningcorporaties en fondsen.


Hoe ziet jouw werk als ICT-adviseur er uit? 


ICT is onderdeel van het team Services en heeft 2 ICT-adviseurs. In deze rol ben je samen met je collega de ICT-partner van 13 zelforganiserende teams en de directie, als het gaat over vraagstukken op het gebied van automatisering en informatievoorziening. 

De organisatie bevindt zich in de snel veranderende wereld van welzijn en zorg waarbij automatisering en informatisering een belangrijke rol spelen. Samen met je collega-adviseur vertaal je de wensen en behoeften van de organisatie naar beleid, proces en middelen op ICT-gebied.

In deze functie ligt de nadruk op het gebied van applicatiebeheer & processen en ben je aanspreekpunt en adviseur voor de organisatie. De belangrijkste aandachtsgebieden zijn beleid en beheer van hardware op basis van Office 365 en de helpdesk functie.

Je haalt hiervoor behoeftes op in de teams, coördineert tussen de teams en vertaalt dit in de vormgeving van tools en middelen. Je bent een sparringspartner die kennis brengt en dienstverlenend kan werken. Je bent de adviseurs in de teams en voor de organisatie.

Daarnaast neem je als projectleider of deelnemer deel aan projecten inzake Exact en  Beaufort.

Wat bieden wij?

Als ICT-adviseur biedt Trajekt jou een rol in een dynamische omgeving. Je krijgt de kans onderdeel te zijn en mee te bouwen aan een organisatiemodel waarbij eigen initiatief en zelforganisatie voorop staan. 

De functie is voor 32-36 uur per week op basis van flexibele werktijden.

De functie is ingeschaald volgens schaal 8 (€ 2.627 tot € 3.742,- bij een fulltime dienstverband) van de CAO Sociaal Werk. Trajekt heeft goede secundaire arbeidsvoorwaarden, met ruimte voor opleidingen en persoonlijke ontwikkeling. 

Ingangsdatum zo spoedig mogelijk. Het betreft vooralsnog een tijdelijke functie voor de duur van één jaar. Verlenging is mogelijk bij gebleken geschiktheid en voldoende formatieruimte.

Wat kun jij ons bieden?

  • Je hebt een HBO werk- en denkniveau met een afgeronde opleiding op het gebied van ICT. Je hebt een Microsoft-certificering.
  • Je bent een zelfstandige ICT-professional met ruime ervaring op je vakgebied.
  • Je communiceert makkelijk, bent servicegericht en in staat de organisatiekoers te vertalen naar operationeel en praktisch handelen. 
  • Je signaleert pro-actief verbeterpunten en procesoptimalisaties.
  • Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken. Je bent stressbestendig en flexibel.
  • Ervaring met applicatiebeheer en kennis van rapportages uit bedrijfssystemen is een pré.

Meer weten?

Neem voor meer informatie over de functie contact op met Onar van Haarlem 
(06-57513871). Voor vragen over de procedure kun je contact opnemen met Cécile Vluggen (06-20880316).

Solliciteren

Herken jij je in bovenstaande competenties? Klik 
hier om naar het online sollicitatieformulier te gaan. Vul dit, met motivatiebrief en CV en onder vermelding van vacaturenummer 19.19 in vóór 29 november 2019. De sollicitatiegesprekken worden gehouden op dinsdag 10 december 2019. De vacature is gelijktijdig intern en extern opengesteld. Bij gelijke geschiktheid, krijgt de interne kandidaat de voorkeur. 

Wil je enkele vragen beantwoorden zodat wij onze website kunnen verbeteren?
Begin
2 minuten