Over ons

HR-adviseur

(tijdelijk voor de duur van 12 maanden )

Ben jij de HR-adviseur, die wordt uitgedaagd te bouwen aan een nieuwe organisatie? Dan is deze uitdaging wellicht iets voor jou!

Trajekt staat al ruim 30 jaar voor welzijn in Maastricht en Heuvelland. Vanaf het eerste contact wil Trajekt er zijn voor iedereen. Want “waar mensen zijn, zijn wij”. Trajekt wil mensen ondersteunen, waardoor iemand in staat is zelf de regie te nemen over zijn leven of omgeving en naar eigen vermogen te participeren in de samenleving. Medewerkers van Trajekt zijn uitstekend in staat dit te organiseren vanuit een professioneel zelfbewustzijn. Het brede dienstenpakket van Trajekt is bijzonder. Elke vraag is uniek en wordt opgelost met alles waar Trajekt voor staat. Professioneel, gedreven en integer maar vooral samen. Dit beleven staat bij Trajekt centraal. Samenwerken, verbinden en signaleren hier is Trajekt sterk in. Vanuit een passie voor het werk denken we samen met onze opdrachtgevers na over onze dienstverlening en zoeken we naar verbeteringen en kansen. Dit zit in de genen van de hele organisatie en is een van de belangrijkste pijlers in het bestaan. Wij noemen dit “ondernemen in welzijn”.

De grootste (structurele) opdrachtgevers van Trajekt zijn gemeenten in het Heuvelland en de gemeente Maastricht. Daarnaast heeft Trajekt incidentele opdrachtgevers, zoals scholen, woningcorporaties en fondsen.

Hoe ziet jouw werk als HR-adviseur er uit?

HR is onderdeel van het team Services. In het team HR werken een senior HR-adviseur, een HR-adviseur en een administratief medewerker. Samen met je collega’s HR ben je de HR-partner van de directie en 13 zelforganiserende teams.

In verband met de doorontwikkeling van zelforganisatie, hebben wij tijdelijk behoefte aan uitbreiding binnen HR. Je ondersteunt de senior HR-adviseur bij het evalueren, verbeteren en opstellen van HR-processen en HR-beleid. Je ziet toe op naleving van relevante wet- en regelgeving en juiste inzet van HR instrumenten.
Je signaleert en analyseert knelpunten, maakt deze bespreekbaar en draagt oplossingen aan om de dienstverlening van HR te optimaliseren.

Je helpt mee met de going concern, en gaat operationele werkzaamheden uitvoeren op het gebied van HR thema’s.

Je bent een ervaren HR-adviseur. Je kunt goede afwegingen maken tussen het organisatie- en individueel belang. Je bent een sparringpartner voor het management en een vraagbaak voor de medewerkers.

Wat bieden wij?

Als HR-adviseur biedt Trajekt jou een rol in een dynamische omgeving. Je krijgt de kans onderdeel te zijn en mee te bouwen aan een organisatiemodel waarbij eigen initiatief en zelforganisatie voorop staan. 

De functie is voor 24-32 uur per week op basis van flexibele werktijden.

De functie is ingeschaald volgens schaal 8 (€ 2.627 tot € 3.742,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband) van de CAO Sociaal Werk. Trajekt heeft goede secundaire arbeidsvoorwaarden, met ruimte voor opleidingen en persoonlijke ontwikkeling. 

Ingangsdatum zo spoedig mogelijk. Het betreft een tijdelijke functie voor de duur van één jaar.

Wat kun jij ons bieden?

  • Je hebt een HBO werk- en denkniveau met een afgeronde opleiding op het gebied van HR en recente werkervaring in een vergelijkbare functie.
  • Je hebt ervaring met het evalueren, bijstellen en opstellen van beleid
  • Je hebt ervaring met het uitrollen en borgen van beleid in de organisatie
  • Je bent toegankelijk, proactief, resultaatgericht, empathisch en enthousiast.
  • Je communiceert makkelijk, bent servicegericht en in staat de organisatiekoers te vertalen naar operationeel en praktisch handelen. 
  • Je signaleert pro-actief verbeterpunten en procesoptimalisaties.
  • Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken. Je bent stressbestendig en flexibel.
  • Je hebt actuele kennis en ervaring met de CAO Sociaal Werk.

Meer weten?

Neem voor meer informatie over de functie contact op met Cécile Vluggen, senior HR-adviseur (06-20880316).

Solliciteren

Herken jij je in bovenstaande competenties? Klik hier om naar het online sollicitatieformulier te gaan. Vul dit, met motivatiebrief en CV en onder vermelding van vacaturenummer 20.05, uiterlijk 12 februari 2020 in. De vacature is gelijktijdig intern en extern opengesteld. Bij gelijke geschiktheid, krijgt de interne kandidaat de voorkeur.

De gesprekken zullen plaatsvinden op 19 en 20 februari 2020.

Wil je enkele vragen beantwoorden zodat wij onze website kunnen verbeteren?
Begin
2 minuten